پروژه های نمای سنگ گرانیت

گرانترین و زیباترین نمای داخلی با انواع سنگ گرانیت ساخته میشود . سنگ گرانیت در رنگ‌های سبز, لیمویی، زرد کهربایی، سفید شیری، عسلی تیره و قهوه ای فروخته می‌شود.

سنگ گرانیت ……

روی سنگ گرانیت

سنگ‌ گرانیت در معرض نور آفتاب و تماس با رطوبت و آب ، رنگ و طرح خود را از دست می‌دهد . به دلایل ذکرشده ، همچنین شکنندگی و گرانی این سنگ ، سنگ مرمر در مجسمه سازی ، دکوراسیون و نمای داخلی ، فضاهای لوکس و بناهای سیاحتی و زیارتی به کار میرود.

معدن سنگ مرمر صورتی

مزیت سنگ مرمریت :

  • سنگ گرانیت دارای سطحی درخشان است و براحتی جلا می گیرد .
  • سنگ گرانیت گرما را جذب نمیکند و سطح خنکی دارد و به همین خاطر در مساجد و معابد که عموما در مناطق گرمسیری است استفاده میشود.
  • سنگ گرانیت گرد و غبار را نگه نمیدارد و تمیز کردن آن آسان است . به همین دلیل سنگ مرمر ضد حساسیت است .
  • سنگ گرانیت نور را از خود عبور می دهد و به این دلیل با نور پردازی ، زیبائی روح انگیزی به دکوراسیون و نمای داخلی می بخشد.

سنگ گرانیت، زیبا، کمیاب و گران قیمت است و از تمامی ابعاد و اشکال سنگ مرمریت میتوان در صنایع دستی و دکوراسیون داخلی استفاده کرد .

دکوراسیون داخلی با سنگ مرمر
پروژه نمای داخلی با سنگ گرانیت

دیدن ویدئو

کاربرد سنگ گرانیت

زیبائی دلفریب و خیره کننده برخی از انواع سنگ های گرانیت در نمای ساختمان به گونه ای عجیبی بیننده را تحت تاثیر میگذارد . معماران و طراحان چیره دست مصر، یونان و ایران باستان در ساخت معابد و صومعه ها از این ترفند برای تسخیر روح و روان بیننده بهره می برده اند .

هر دکوراتوری به دلیل تنوع طرح و رنگ با سنگ مرمر می تواند مشتریان خود را با هر سبک و سلیقه ای محزون چیدمان دکوراسیون داخلی و هنر خود کند . از سنگ مرمر در راهروها، راه پله، حمام، کابینت، کفپوش، سرویس های بهداشتی و شومینه در نمای داخلی و ساختمان ها استفاده میشود.

سنگ گرانیت برای استفاده های پزشکی مانند فریم عینک و محصولات دیجیتال مانند قاب آیفون و لپ‌تاپ استفاده می‌شود . حتی در صنایع غذائی، داروسازی، رنگ‌سازی، کاغذ سازی، صنایع شیمیایی، کشاورزی نیز استفاده می‌شود .

عوامل تعیین قیمت سنگ گرانیت :

  1.  رنگ و طرح متفاوت : هر چقدر رنگ سنگ گرانیت یکدست و خاص باشد از قیمت بالاتری برخوردار است.

نوع فرآوری سنگ : نوع فرآوری سنگ نقش تعیین کننده ای در قیمت سنگ مرمر دارد . نوع رزین یا اپوکسی ، استفاده از تکنولوژی UV ، دقت در برش و گونیا بودن سنگ ، میزان ساب و پولیش سنگ ، توری پشت سنگ و نوع بسته بندی و حمل ونقل سنگ های مرمریت در قیمت سنگ های مرمرتاثیر خواهد داشت .

دکوراسیون داخلی با سنگ مرمر
دکوراسیون داخلی با سنگ مرمر

سورت سنگ : سنگ های گرانیت بعد از مرحله برش و ساب سورت بندی می شوند که سورت های متفاوتی هم دارند، اگر به صورت بوک مچ باشد قیمت آن بالاتر می باشد.

دکوراسیون داخلی با سنگ مرمر
سنگ تراونیکس هشت بهشت

در خبرنامه رایگان ما مشترک شوید

قبل از خرید سنگ میتوانید از همکاران ما مشاوره خرید سنگ دریافت نمائید .